2015. augusztus 1., szombat

Manna villamosszékben

-apa, meg kellene válogatnunk, mit nézhetnek a gyerekek a tévében.
-miért?
-mert Málni éppen villamosszéket épít az udvaron, hogy 'megvillanypásztorozza' Mannát.

Komoly. Csak lestem. Pedig tényleg szelektálunk: csak a Minimaxot tudják kapcsolni a tévén, filmhez csak akkor jutnak, ha együtt nézzük. Lassie, Tucatjával olcsóbb és hasonló kaliberűekhez (egyes részei még ennek is túl inspirálók), de teszem azt a Szabadítsátok ki Willyt! már sok volt. Azon nagyon kellett sírni...

Szóval komolyan nem tudom, de, ha kell, hát kell. Cenzúrázom a Minimaxot.

3 megjegyzés:

Andicsek írta...

Hát én most lehet, hogy meg leszek kövezve, de mindegy is , mert már túl vagyunk ezen a korosztályos problémán. Amikor az enyémek kicsik voltak, (ugye 10 év korkülönbség van köztük) szóval 29 meg 19 évvel ezelőtt még nem annyira volt minimax. volt a királyi TV meg egy két apróság , oszt pont. Azt nézték amit mi többnyire akkor amikor mi. nem cenzúráztam semmit. és meg kell hogy mondjam, egyik gyerek sem lett beteg lelkű, vagy gondolatú egyed. Lőjetek le én a netet sem korlátoztam, de ha reggel nem tudott felkelni akkor nagyon morcos voltam, azt egyik sem szerette, egyszer szóltam hogy kelni kell. ha nem kelt fel- elkésett. oszt ennyi. nem igazoltam, ha késett. Nyilván nem vagyunk egyformák, a gyerekek meg pláne. de azért a túlzott korlát építésnek nem vagyok híve. sokkal nagyobb az esély arra, hogy át át lessen a korláton, mint ha nincs is ott. Nyilván vigyázni kell rájuk. Nekem most az a legnagyobb parám, hogy 3 hét múlva megy vissza Anna a koliba, Pestet meg ellepték a vándorlók, ezt látom most nagy veszélynek. Remélem nem keveredik ellenkezésbe velük...

Újságíró Világvégén írta...

Más idők voltak... mi is Szomszédokon nőttünk fel, Walt Disney-n, meg Jatek határok nélkülön. Szerintem mi is mások voltunk. Nem korlátozni, inkább védeni szeretném őket, főleg Málnit, mert rettentően törékeny a lelke. (A msi napig sír a Lassie-n, pedig pontosan tudja, hogy a végén kimászik a folyóból:))
A bevándorlókról nem is tudom, mit gonfoljak. Szörnyű helyzetből jöhettek, ha még annak is tudnak örülni, amit itt kapnak. Csabát is megszállták, és hiztos halálra izgulnám magam, ha a gyerekeimnek arra kéne járnia...

Medora írta...

Némelyik mese tényleg horror. A Lassien még én is sírok.