2014. október 8., szerda

Illene előállnom valami újjal, frappánssal - és, hogy őszinte legyek, van is mivel... Ezidáig csak magamnak tartogattam őket, bizony, mindkettőt...

Csodák pedig vannak. Mindig is hittem bennük, és abban is egészen biztos vagyok, hogy, akkor történnek, amikor a leginkább szükségünk van rájuk.

Hát..a mi két csodánk  - ha minden igaz - januárban érkezik. Szeretjük őket, már most, nagyon. Így leszünk egycsapásra hatan... szóval növesztgetem a harmadik karomat, mert az ikrek mellett a másik kettőnek is szüksége van az anyukájára, akkor is, ha Málnám kezét időnként már el lehet engedni.

Van még pár hetünk, reméljük, minél tovább húzzuk együtt.
Szorítsatok nekünk..

7 megjegyzés:

Macus írta...

Gratulálok! Millió puszi!

Medora írta...

Hűűűha, ez aztán az örömhír! Szívből kívánok minden jót! És írj sokat, érdekel, hogy vagytok.

Andicsek írta...

Gratulálok sok szeretettel! Várunk ám bővebb beszámolót is!

(egyszer majd csak visszakeveredek én is, (epeműtét és egyéb finomságok...)

Andicsek írta...

A nemek arányát meg szabadna tudnunk?

Újságíró Világvégén írta...

Lányok, köszönjük szépen. Növögetünk szépen (én is)... Andi, gyógyulj hamar-együtt érzek, már most kórházba dugnának, mert ez a protokoll...egyelőre nem hagyom magam. A nemekről nem tudok nyilatkozni egyelőre -ezek a babak, ellentétben Mannámmal nem szégyenlősek, hanem nyughatatlanok:)és leginkább a bordáim alatt kényelmes nekik.... így aztán marad az uniszex, aztán hátha 4 hét múlva legalább az egyikről kiderül a turpisság... örülök, hogy itt jártatok...

Andicsek írta...

Várjuk ám a folytatást!!!:)

Vera írta...

Véletlen kerültem ide....Gratulálok .....Jó egészséget....! meg mindent...!